• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68795
+
-

تابستان با نشاط در  «محله‌ عمودی»

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه‌ برنامه «محله عمودی» در طول تابستان امسال برای دومین سال پیاپی خبر داد و گفت: این برنامه‌ها تا قبل از ایام محرم ادامه خواهد داشت و از ۶۴ برنامه در نظر گرفته شده تاکنون ۲۵ برنامه اجرا شده است.

«مرتضی رشیدی» در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: محله‌های عمودی در واقع کلنی جمعیتی هستند که در دسترس قرار دارند و ما می‌توانیم آموزه‌های فرهنگ شهروندی را در ارتباط مستقیم با مخاطبان خود توسعه دهیم. در حالی که با اجرای برنامه‌های فرهنگی در محل مجتمع‌های مسکونی بالای صد واحد از ایجاد ترافیک و دیگر هزینه‌ها برای ساکنان پرشمار این مجموعه‌ها جلوگیری می‌شود و علاوه بر صرفه‌جویی در زمان می‌توان بازخوردی باکیفیت دریافت کرد.

وی تصریح کرد: از طرفی با توجه به این‌که وسعت کلان‌شهر اصفهان، رو به گسترش و آپارتمان‌نشینی در حال افزایش است، می‌توان با شهروندانی که در این ساختمان‌ها زندگی می‌کنند از این طریق ارتباط داشت و بعضی قوانین و مقررات و مسائلی که مربوط به این شیوه از زندگی است را آموزش داد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در مورد جزئیات این برنامه اظهار کرد: امسال دومین سالی است که این برنامه را اجرا می‌کنیم که بر اساس آن 8 واحد مسکونی در مناطق مختلف شهر انتخاب‌ شده و در مدت 8 هفته ۶۴ برنامه برای ساکنان آنها اجرا می‌شود که این شامل آموزه‌های اخلاق شهروندی، آتش‌نشانی، بازیافت، اورژانس، فرهنگ رسانه‌ای با همکاری پلیس فتا، فضای سبز و گیاهان آپارتمانی و مواردی از این قبیل است.

این خبر را به اشتراک بگذارید